LOGOTYPY

Opracowanie projektu znaku firmowego/promocyjnego. Indywidualny znak graficzny to główny element identyfikacji firmy, organizacji czy marki. Podstawową cechą loga jest jego czytelność. Znak powinien być jednoznaczny i łatwy do zapamiętania. Dobrze zaprojektowane logo to silny element promocyjny, który szybko zapada w pamięć, a dla firm odgrywa znaczącą rolę w procesie budowania marki.

Logo powinno również spełniać szereg wymogów technicznych, dzięki którym łatwo będzie można umieszczać je na różnych nośnikach reklamowych. Przy tworzeniu znaku uwzględniane są tak wymogi wizualne, jak również techniczne. Najważniejszym jednak wyznacznikiem podczas tworzenia logo jest akceptacja Klienta, który w pełni utożsamia się z logo.

Podstawowy projekt obejmuje wykonanie logo oraz zapis w rożnych formatach graficznych. W zależności od wymagań i potrzeb klienta projekt logo zostaje rozbudowany o księgę znaku, czyli szereg wariantów użycia logo ze ściśle określonymi parametrami kolorystyki, układów graficznych oraz z uwzględnieniem pola ochronnego. Możliwe również wykonanie podstawowych elementów identyfikacji, jak wizytówki czy papier firmowy.